Újdonság
Kvíz
Pályázatok
Idézetek
1. 5. 10. 15. 20. 25. 30. 35.
Teaházak Attilla
Képek rólam Műveim a neten
Váli 8.b
Osztálytalálkozó Tanárnévsor Osztályképek Képek
Naptár

Hőtérkép

2010.12.07.

fényképek  2010.12.05. 7 Mérföldes Tekergés Tél teljesítménytúra

Egy rövidke távot tettünk meg, és szerencsére háztól házig volt fuvarom, így végre én is kihasználhattam a túra ellátásából a pálinkát és a forralt bort :)

fényképek  2010.12.04. Szár - Oroszlány Kisnyuszi túra

Egy igazi téli túrában volt részünk. Bár nyílt területen elég hideg volt a szél, de az erdőben már a fák ezt jól felfogták, és lehetett élvezni a napsütést és a havat. Mivel nem volt agyonjárva az útvonal, így azért rendesen fárasztó volt, főleg elöl menni, de cserébe csodás volt a látvány, mikor beledőltünk kellemesen puha a hó, így nagyon megérte túrázni egyet.

2010.11.10.

fényképek  2010.11.05-07. NIK vezetőképző Királyréten

2010.11.02.

fényképek  2010.11.01. Monoton Maraton teljesítménytúra

Tavaly már voltam a Monoton Mini Maratonon, azaz csak egyet tettem meg a 3 km-es körből. Idén a félmaratont terveztem be, mivel szép volt az idő. Egész kellemesen sikerült megindulni, pár körre Panni is csatlakozott hozzám, illetve szinte mindenkivel össze lehetett futni a teljesítménytúrás társaságból. Amikor megcsináltam a hetedik kört, akkor úgy éreztem még tudnék menni párat, így folytattam. A tizenegyedik körnél már eléggé leeresztettem, így a következő kettő elég nehézkesen ment. Az utolsóra már megint kicsit jobb tempót mentem, mivel már nem kellett tovább erőt tartalékolnom, így a végére ki is fáradtam eléggé. Így harmadik nap túrázás után, ez a 42 km, amekkorát már több, mint egy éve nem mentem egész jól esett. A köridejeim a 3,02 km-re 90 m szintemelkedéssel a következők lettek: 29, 26, 25, 26, 30, 29, 27, 29, 25, 25, 29, 30, 30, 25 percek, összesen 6:26. Viszont Hevér Gabinak megint sikerült kicsit alakítania, mert az elején még arról volt szó, hogy a félmaratonra 7 csoki jár, én meg az elején nem is vettem, így be akartam osztani úgy, hogy a végére is maradjon, de végül is bár megkaptam mind a hetet a végén, de elvileg addigra már csak öt csoki járt volna, mert többen neveztek, mint számítottak rá... azaz jövő évre tapasztalat: már rögtön az elején el kell venni az összeset, mert lehet nem marad a végére.

fényképek  2010.10.31. Piliscsév - Dobogókő Kisnyuszi túra

A vasútállomásról a tíz fős kis csapattal mikor nekiindultunk már egész kellemes idő volt. Eredetileg a kék jelzésen akartunk Piliscsév után felmenni, de egy kukoricásnál elhagytuk a jelzést, és inkább a piroson mentünk tovább. A Legény és Leány barlangokig már egy kis szintet letudtunk magunk mögött, így a barlangokhoz már nem mindenkinek volt kedve feljönni, pedig szép volt a kilátás. A Legény-barlang bejáratánál a geoládát nem találtuk meg, pedig sokáig keresgéltük, így mentünk tovább. A nagy emelkedőn vastag-puha avarszőnyegben mentünk felfelé, melybe élvezet volt beledőlni :) Pilisnyeregnél egy kajálgatás után megcsináltuk a csoportképet. Egy kis kitérővel megnéztük felülről Pilisszentléleket, aztán Két-Bükkfa-nyeregtől felmentünk Dobogókőre. Dobogó-kőnél a társaság egy részével még tettünk egy kört és a Hegyedűs Robi emlékhely után megnéztük a Thirring-sziklákat, aztán már támadtuk is be a Matyi-büfét.

fényképek  2010.10.30. Magyar vándor 20 teljesítménytúra

Két dolog miatt is csak a húszas távot terveztem szombatra. Az egyik ok az volt, hogy mind a három napra terveztem kirándulást, így nem akartam 37 km-el kezdeni, illetve a Magyar Vándorok elég drága túrákat szerveznek és a húszas volt az a táv, aminek még normális volt a nevezési díja. Dobogó-kőn elég erős hideg szelünk volt, de szerencsére ahogy elindultunk lefelé ez hamar abbamaradt, és egész nap kellemes napos időnk volt onnantól. A Szentkeresztre levezető piros jelzés még mindig elég térdgyilkos, és az egész túrán kicsit sok volt a lejtő, így nem is tudtam, bár annyira nem is akartam, túl gyorsan menni. Szentkereszt után sikerült a pár évvel korábbival ellentétben észrevenni hol is kell felmenni a hegyre, így nem rövidítettem az aszfalton, ami egy feltételes ellenőrzőpont miatt jó is volt. Az egész útvonal elég szépen végig volt szalagozva, illetve a földre is fel voltak nyilak fújva. Ezek a felfújt rózsaszín nyilak az aszfalton és a földúton még egész jók voltak, amikor fűre fújták az viccesen nézett ki, mintha egy punk feküdt volna a földön, de a legérdekesebb az volt, mikor simán az avarra fújták fel, amiben persze a levelek nem feltétlen maradtak ott, mint alapból voltak. A normál ellenőrző pontál lehetett almaszeletet, csokikockát, ropit, meg még valamit nassolni, aztán mentünk is tovább. Pilisvörösvár előtt egy nagy lejtőn elég durva, jóformán szakadék jellegű vízkimosást találtunk. A célban volt zsíros deszka, vajas kenyér, hagyma, párizsi, szörpök frissítésül.

fényképek  2010.10.28. Pizza sütés Mesesárkánynál

Páran összejöttünk pizzát sütni, ami nagyjából abból állt, hogy mesesárkány kis segítséggel csinálta nekünk a pizzákat, mi meg bőszen ettük őket :) A végén meglepiként mind kaptunk egy személyre szóló muffint is. Remélem lesz ismétlés a közeljövőben!

2010.10.25.

fényképek  2010.10.23. Szomor teljesítménytúra

Mivel a szombat délutáni programom törlődött, így nyugodtan tervezhettem a túrával bármit, és szépen meg is terveztem mindent. Mivel az 56-os távot nagynak éreztem jelenlegi erőnlétemhez, így elmegyek a 10-es távra, azt gyorsan letolom, aztán megcsinálom még a 23-as távot, ahol már mehetek olyan tempóban, amilyenhez éppen hangulatom támad. Erre jó lehetőséget biztosított, hogy a 10-es és a 23-as rajtja 6:30-tól 10:30-ig volt.

Akkor most jöjjön a valóság. Egész kellemesen sikerült megindulni a 10-es távon, és már az elején megállapítottam, hogy ritka jól van az egész útvonal jelezve. Minden elágazásnál egy tábla mutatta, hogy melyik távnak merre kell mennie, és folyamatosan volt az út szalagozva. Az első pont a Kakukk-hegy volt, ami nem volt túl magas, de a vége meglepően meredekre sikerült, így egész kellemes bevezetése volt a túrának, főleg a tetején lévő kilátással együtt. Innen kellemes úton legurultunk egy keresztútra, ahol sikerült megint alkotnom. Eddigre szépen ráállt a szemem, hogy a táblákon a Szomor feliratot keressem a nyíllal és ne a Kézdi résztávot, ami velünk szemben ment. Közvetlen az útra leérkezésnél egy 2-3 méteres bokros, meredek, csúszós lejtő volt és vele szemben a tábla, amin kiszúrtam a Szomor feliratot balra, és követtem is. Itt is végig jó szalagozás volt, és hamarosan be is értem Szomorra... Ezt nem kellett volna. Mint kiderült az egész túra alatt ez volt az egyetlen hely, ahol a Szomor felirat nem a túrára vonatkozott, hanem a településre, és a másik irányba mutató nyílnál szerepelt a következő ellenőrzőpont neve. Így sikerült ebbe a 10 km-es távba egy 25 perces (bő két és fél kilométeres) kitérőt tennem. Ezután már annyira nem volt felhőtlen a kedvem mikor visszaértem az elágazáshoz. Az Anyácsai-tónál egy nagy pogit kaptunk, a következő pontnál elvileg üdítőt kaptak a többiek, csak nekem felejtették el ezt mondani, meg amúgy is éppen nevetőgörcsben szenvedett a két lány a pontnál. Innen már mentünk vissza a rajtba, érintve az elágazást, ahol korábban benéztem az utat, és harmadszor is végigmehettem rajta, megállapítva, hogy kb 40-50 méterre a céltól fordultam előzőleg vissza. Végeredményként ezt az elvileg 10 km-es távot 1:55 alatt (elvileg 5,25-ös átlagsebességgel, gyakorlatban 12,6 km és 6,57-es átlag) tettem meg. A célban enni nem volt hangulatom, csak ittam egy teát, és neveztem is a következő távra.

Az útvonal eleje már ismerős volt, így reflexből tudtam menni, bár időnként azért annyira nem volt kedvem tempósan menni, mint első körben, így pár perccel lassabb is voltam. A tónál ismét megkaptam a pogimat, aztán nem sokkal később elváltunk a 10-es távtól. A katonai bázisnál forró teát kaptunk, aminek meglehetősen tudtam örülni a hűvösben, és mentünk is tovább Zsámbékra, ahol alma volt a jutalmunk. Az egész környék nekem eddig ismeretlen volt, így Zsámbékon a romtemplom is, ami nagyon tetszett, így elhatároztam, hogy ide vissza kell jönnöm (amit délután meg is tettem anyukám és nagymamám társaságában). Valamivel Zsámbék után feltűnt egy ismerős két kutyával, így Betty, Fanta és Chili társaságában tettem meg itt jó pár kilométert. Mivel aktívan dumálgattunk, így ebből a részből nekem sok nem maradt meg :) Tőlük a Bab-kút ponton váltam el, mert egy kicsit gyorsabb tempóban volt kedvem továbbmenni (ami végeredményben azt jelentette, hogy Betty tíz perccel indult nálam hamarabb és tíz perccel utánam ért be). Ennél a pontnál kaptunk csokit (választhatóan Sport szelet, Szamba, piros és kék Balaton, meg lehet még valami). Itt egy szépen karbantartott magánerdőben mentünk egy szakaszt a műútig, ahol almalevet kaptunk. Sajnos innen az utolsó pár kilométert aszfalton kellett megtennünk, ami helyett igazán kitalálhattak volna valami jobbat is. Végeredményként ezt a 23 km-t 3:52 alatt sikerült megtennem (6,17-es átlagsebességgel), ami kicsit gyorsabb volt, mint amire számítottam.

Végeredményként nekem tetszett a túra. Jó volt a szervezés, az útvonal jelzés (bár csak sikerült benéznem), az ellátás, és a táj is. Többször mentünk szántóföldek közt, melyek különösen a hullámos dombhátakon nagyon jól néztek ki.

2010.10.17.

fényképek  2010.10.17. Tatabánya 30 teljesítménytúra

Végre teljesítménytúráztam egy jót. Főleg a tavalyi teljesítményeket figyelem bevéve, ez az idei év elég szánalmasan punnyadósra sikeredett. Lassan már azon kezdtem gondolkozni, hogy egy normál túránál el tudok-e menni az erdő első fáiig. Szerencsére most vasárnapra már előre beterveztem ezt a túrát és az időjárás is nagyon kegyes volt, így neki lehetett állni felmérni mennyire tunyultam el.

A szervezés eléggé alapos volt, bár lehet főleg a futók miatt, de nem volt olyan kereszteződés, ahol ne lett volna a fán az A4-es papír a nyíllal, hogy a túrázóknak merre is kell menni, függetlenül attól, hogy éppen jelzésen mentünk, ami alapból jól mutatta. Így szerencsére sehol nem kellett az útvonalkereséssel időt tölteni, és lehetett mindenkinek a saját tempóját menni.

Az elején sikerült két túratárs előtt rendesen beégnem, mikor rákérdeztem, honnan is tudják milyen jelzést kell követni. Mondták, hogy az itinerben van, mire meglobogtattam, hogy én csak egy A5-ös lapot kaptam, amin semmi ilyen nem volt feltüntetve. Ekkor kiderült, hogyha venném a fáradtságot és kihajtanám A4-essé, akkor a közepén egy jó minőségű fénymásolt térkép van, jól követhető útvonallal. Ekkor nem égettem magam tovább, hanem inkább kicsit tempósabban megindultam, hogy felvegyem a ritmust, és nehogy még valami hasonló szintű kérdést megeresszek. Mivel a Vértesben voltunk, így igazán komoly szintekre nem lehetett számítani, az a pár hegyecske, ami útba esett csak kellemesebbé tette a gyaloglást. Szerencsére sikerült olyan tempóra beállnom, aminél végre éreztem, hogy haladok, így meglehetősen jó hangulatban mentem előre. Az itinerben sajnos nem voltak távolság és szint adatok, így ezeket csak a térkép alapján lehetett felbecsülni, illetve Vérteskozmán rákérdeztem, és megtudtam, hogy 14 km-nél járok, így gyorsan kifújtam magam, ittam egyet és három perc múlva robogtam tovább Várgesztesre, amit durván három és fél kilométerrel később a túra felének jelentettem ki. Itt a buszmegállóban leücsörögtem, ettem, ittam, kimaszíroztam az ülésnek nem örülő lábaimat és a hat perces pihenő után folytattam is az utamat. Sajnos a kezdeti lelkesedésem eddig tartott ki, mert még a legközelebbi domboldalra felmentem, viszont innen már nem tudtam lendületből venni a hegyeket és a lejtők is lekezdtek kicsit kínlódósabbak lenni. Szerencsére ez csak két-három km-en keresztül tartott, ami alatt sikerült kipihennem magam, és az út hátralevő részében megint az elképzelt tempóban haladnom, leszámítva a lejtőket, amiken kicsit jobban belassultam, nehogy kikészítsem megint a térdeimet.

Végeredményként összehasonlítva az előző napi nagytársaságos sétálással, ahol durván 6:15 alatt sacc 8,5 km-t mentünk, most 5:22 alatt tettem meg a 32 km-t. Szint nem sokkal lehetett több a másiknál, és a Vértesnek köszönhetően ezek is lankásabbak voltak. Végeredményként eléggé élveztem a túrát, végre úgy fejeztem be egyet, hogy elfáradtam, és már hiányzott az a pár ismerős arc is, akikkel túra közben egymásra köszöntünk. Azt hiszem nem ártana megint kicsit nagyobb hangsúlyt fektetnem a teljesítménytúrákra.

2010.10.16.

fényképek  2010.10.16. Nagymaros-Zebegény gesztenyeszedő Kisnyuszi túra

Talán a szép időnek és a rövidebb távnak köszönhetően szép kis társaság összejött. 23 fő és egy kutya vágott neki Nagymarosnál az erdőnek tíz óra körül. Kicsit meredeken indult a túra, így rögtön kihasználtuk az első gesztenyés helyet, és természetesen nem pihenés miatt, hanem gesztenyét szedni, de megálltunk. Már itt egész szépen kezdtek mindenkinél alakulni a zacskókban a sütni-főzni való gesztenyék. Tovább caplatva hegynek felfelé folytattuk az utat. Kis Dunára kilátás után mentünk is oda, hogy a gesztenyézés fő célpontját elérjük. Bár korábbi évekhez képest átlagosan kisebbek voltak a gesztenyék, és nem is volt annyi, mint szokott, de így is szerintem mindenki tudott magának szedni annyit, amennyit szeretett volna. Sajnos innen két túratársunknak vissza kellett fordulni, így a továbbiakban már csak 21+1-en folytattuk tovább az utat. Itt már kijött, hogy a társaság egy részének enyhén mehetnékje támadt, így több részletben értük el a Barát-lakásokat, ahonnan még mindig gyönyörű a kilátás. Az ebéd és a csoportkép után itt már rendesen szétszakadt a társaság, mert volt aki rögtön Hegyes-tetőre indult, míg volt, aki még előtte elment a Borostyán-pihenőhöz. Én a Borostyán-pihenő felé indulókkal egyenesen nekiindultam a sziklafalnak, mint már párszor néhány éve, de természetesen még mindig megmaradt a tériszonyom, így örültem mikor végre némileg több talajt tudhattam fent magam alatt. Fent még megkerestünk egy geoládát, aztán elszakadtunk ettől a csoporttól is, és nem tartottunk velük, hanem mentünk a többiek után tovább, akiket hamarosan be is értünk. Kicsit később egy elágazásnál ismét szétválta a csapat, ahol én a Vérpad felé menőkhöz csatlakozva mentem fel Hegyestetőre, ahol a Juliannus kilátónál ismét egyesült a teljes társaság. Miután kigyönyörködtük magunkat a panorámában, még gyorsan legurultunk Zebegénybe, ahol megcéloztuk a legközelebbi cukrászdát és kicsit megvámoltuk az ottani készleteket.
Ha csak a puszta számokat nézzük, hogy bő hat óra alatt sikerült bő nyolc kilométert legyalogolnunk, akkor ez annyira nem hangzik túl izgalmasnak, de ehhez még hozzájön az a pár hegyecske, amiket csak meg kellett mászni, utána meg leereszkedni róluk, a kilátások, ahol vétek lett volna nem megállni, hanem továbbrobogni, és az a kellemes mennyiségű gesztenye, ami a hátizsákokat lehúzta majdnem a teljes távon. Jövőre megyünk megint :)

2010.10.10.

fényképek  2010.10.09. Nu Págágyi - Less Nándor 16 emléktúra

2010.10.07.

fényképek  2010.10.01. LAJ meglepetés szülinapi buli koliban

2010.09.26.

fényképek  2010.09.25. Őszi Mátra Kisnyuszi teljesítménytúra

Szokás szerint reggel 6-kor Pannival elindultunk Galyatetőről, hogy időben a pontunknál lehessünk. Két napja Sanyi végigbiciklizte az útvonalat, és az alapján elég siralmasan írta le a talajviszonyokat, de szerencsére a legelején bokáig érő sárt-vizet leszámítva (ahol mindig szokott sár lenni) egész kellemesen járható volt végig az utunk. Menet közben szokásos módon hallgattuk a szarvasbőgést, bár idén kevésbé voltak aktívak, mint korábbi években. Két szarvastehenet is láttunk egy helyen előttünk átrobogni, meg párszor hallottuk őket a bozótos mögött mozogni. Egy helyen belefutottunk egy trióba, akik szarvasbőgést megfigyelni jöttek ki, és már messziről figyelték kik lehetnek azok, akik ilyen hangosan közelednek hozzájuk :) Az egyikük egy erdőőr volt és kérdezgetett is, megnézte az útvonal térképét is, merre ne számítson nyugalomra aznap. A Tót-hegyesre felinduló jelzésünk elég durván be volt nőve, így ott szükségesnek láttuk a sűrűbb szalagozást, míg a korábbi egy-két helyre csak párat raktunk ki. Itt sikerült egy rókát is szemrevételezni, amelyik előttünk császkált. Sajna felfelé a szokott fenyvesben alig találtam pettyes galócát. Lehet, van valami maximális gomba szint, mivel minden más gombából rengeteg volt, így ebből idén nem volt itt a szokott mennyiség. A pontunkon szerencsére a szél nem a szokott irányból fújt, így a félsátrat idén nem a túrázóknak háttal, hanem velük szemben tudtuk felállítani, így jobb volt nekünk is, mert láttuk, amikor jöttek. Árnyalatnyival több, mint négy órát ücsörögtünk itt, de szerencsére nem volt hideg. Továbbmenve kicsitl már kevesebb gombát találtunk, de Fallóskúton a szokott helyen szerencsére megint voltak pettyes galócák, sőt itt rengeteg volt, köztük akkora is, amekkorát még korábban nem láttam. A célba beérve jól belaktunk zsírosdeszkával, aztán már jöttünk is haza. Kicsit lefáradtam, mivel rég túráztam, így rögtön aludtam is tizenkét órát, de így visszagondolva is nagyon jó volt ez a nap. Időjárásból sikerült tényleg nagyon ideálist leszervezni, az útvonal és erdő még mindig szép, ismerősökkel is jó volt összefutni, így már kezdem várni a jövő évi szervezést :D

2010.09.19.

fényképek  2010.09.19. Csillag-hegy - Egri vár Kisnyuszi túra

Bár a túrára többen ígérték, hogy jönnek, a reggeli eső a többség kedvét elvette tőle. Végén hármasban indultunk el és nem bántuk meg. A túra legelején, és később is párszor 5-10 percekre enyhe szitálás volt, de jóformán alig érezhetően, így még kapucnira sem volt szükség. Az időjárásról talán legbeszédesebben a túra végén készült csoportkép tájékoztat. A HÉV-től felmenve először kicsit belefeledkeztünk a beszélgetésbe, így majdnem elmentünk teljesen az első geoláda mellett, de kis korrigálással megtaláltuk a villanyoszlopra felfirkált kódot. Innen már nem kellett sokat menni, hogy végre elindulhassunk a Kevélyekre felfelé, ahonnan igazán elkezdett szépülni az útvonal. Mire a bányához felérünk, addigra teljesen elállt a maradék szitálás is, és az amúgy is felfelé haladástól kerültek le rólunk a ruha rétegek. Valamivel a bánya felett megtaláltuk a második geoláda első dobozát, melyben a tényleges láda koordinátái szerepeltek,. Mellesleg az útról letérve rögtön belebotlottunk egy rakás gombába, amivel terítve van az erdő, így kicsit elakadtunk gombafotózások miatt. Lassan azért csak felértünk a tetőre, ahol kényelmesen elkajálgattunk és megcsináltuk azt a csoportképet, amiről akkor még azt hittük, hogy az lesz a végleges. A Kevélyről lefele menet megállapítottuk, hogy az ismert út ebben az irányban kicsit békésebb, mint felfelé :) Az Egri-vár romjánál a kis ücsörgés közben megint elkezdett kicsit szitálni az eső, de rájött ő is, hogy ez nem komoly, így inkább abbahagyta. A Teve-sziklára még felmásztunk, mert már rég voltunk ott fenn, aztán mentünk is tovább. Pilisborosjenő széle semmi váratlant nem tartogatott (lovak, csacsi, paloták), így már csak a Köves-bérc volt hátra. Itt a mohapárnáknak nem tudtunk ellenállni, így kifeküdtünk rájuk pár fotó erejéig, és nehezen ment a felkelés, olyan kényelmesek voltak. Miután leértünk, még negyed órát vártunk a buszra és már mentünk is vissza az Árpád-hídhoz, ahonnan kevesebb, mint hat órával korábban indultunk el.

2010.09.18.

fényképek  2010.09.18. EKF 20 teljesítménytúra

Érdekes túra volt. A térképvázlat hangyányit elnagyolt volt és semmi beazonosítható tájékozódási pontot nem tartalmazott, jóformán csak a jelzéseket. Leírás nem volt és nem is szalagoztak (bár máshonnan maradt kinn valami szalag elterelés végett). Nem gondoltam, hogy ennyi túra után a Budai-hegységben képes leszek ennyit keveregni, de az elején mégis sikerült. Viszont egyébként a 20-as táv ötlete elég jó volt, mert nem a szokásos sablonos útvonalakat jártuk be, hanem legtöbb helyen azért sikerült találnia teljesítménytúrákon kevésbé használt útvonalat. A térkép elnagyoltságáról annyit, hogy az első ellenőrzőpont Budakeszi volt, ennél több nem igazán derült ki róla :) Összességében azért élveztem, mert bár végig jelentős sár volt, de az első óra után elállt az eső, és kb egy újabb óra múlva a nap is kisütött, így éreztem a késztetést Sorrentonál, hogy kifeküdjek egy kicsit a napra...

2010.09.05.

megjegyzés Új menüpont -> Túrák

Itt gyűjtögetni azokat a túrákat, melyek felkeltették az érdeklődésemet és esetleg megyek rájuk a következőkben.

2010.08.30.

fényképek  2010.08.27-29. ITSH csapatépítés Keszthely

2010.08.22.

fényképek  2010.08.21. 4K Vízicsata - Szabadság tér

Tavaly még voltak félelmeim a fényképezőm miatt, de kellemesen csalódtam a társaságban, így idén még lelkesebben mentem fotózni. Szerencsére az idő is kellemesebb volt, így kifejezetten jó volt a végére elázni. Jó hangulatban sikerült ezt a két órát végigcsatázni, és olyan sok szemét maradt utána, amit hat-nyolcan max öt perc alatt összeszedtünk.

fényképek  2010.08.19. Gyermekvasút nyomában éjszakai teljesítménytúra

Megint sikeresen lemerültek a ceruza aksik a kisgépben, így maradt a mobil...

2010.08.15.

fényképek  2010.04.28. KIN Kupa előfeladatolás - főzés

2010.04.25.

fényképek  2010.04.24. KINFO kirándulás - Törökbálint

A csapat kijött a kertünkbe egy kellemes napot eltölteni. Voltunk fenn a kilátóban, geoládáztunk, bográcsoztunk, szalonnát sütöttünk. Az időjárás ragyogóan napsütéses volt, a hangulat szerintem elég jó.

2010.04.21.

fényképek  2010.04.15. Mátyás-barlang - barlangtúra

fényképek  2010.04.14. KINFO csapatgyűlés

fényképek  2010.04.10. Váci csata emléktúra

fényképek  2010.04.08. KINFO előfeladatolás

2010.04.05.

fényképek  2010.04.05. Mátraszentimre - Ágasvár Kisnyuszi túra

Akinek riasztó volt a beígért időjárás, az bánhatja, mert ugyan egész nap szemerkélő eső volt, de amúgy kellemes volt az útvonal és a társaság is. Ezen kívül legalább tizenöt-húsz szalamandrát találtunk.

fényképek  2010.04.04. Himbi-limbi a libegő alatt teljesítménytúra

A szervezés nem volt a toppon, viszont a túrát még mindig egy kellemes őrültségnek tartom :)

2010.04.04.

fényképek  2010.04.03. 4K Párnacsata - Clark Ádám tér

A tavalyi csata után muszáj volt idén is kimenni, így összeszerveztük megint a kis csapatot, és részt vettünk a 2010-es párnacsatán. Kicsit kisebb volt a helyszín, meg lehet többen is voltak, mindenesetre eléggé egymásra zsúfolódtak az emberek, de azért jó buli volt. Sajnos viszonylag hamar, már egy-másfél óra után elkezdtek elszállingózni az emberek.

2010.03.28.

fényképek  2010.03.28. Salabasina-árok Kisnyuszi túra

Óraátállításról lemaradtam, így egy órával a többiek után indultam másik irányból, és fél távnál találkoztunk.

fényképek  2010.03.27. Labirintus a Budai-várban & Föld órája

fényképek  2010.03.27. Julianus 20 teljesítménytúra

Napsütés + 10-15 vaddisznó.

2010.03.23.

fényképek  2010.03.06. Normafa 20 teljesítménytúra

fényképek  2010.03.05. NIK Diplomaátadó fotózás

2010.02.28.

img src="images/cam.png" alt="fényképek" height="30">  2010.02.26. Mesesárkány szülinap - Yeke buli

fényképek  2010.02.20. Budai Trapp teljesítménytúra

Végig latyak, időnként köd, meg fagyos szél.

2010.02.14.

fényképek  2010.02.13. Tihany 20 teljesítménytúra

Egy igazi téli túra volt. Helyenként akkora széllel, hogy az ötven méterrel előttünk menő nyomait már nem lehetett látni, és figyelni kellett, nehogy feldöntsön a szél. Összességében jó túra volt, színvonalas szervezéssel. Arra is jó volt, hogy megállapítsam, hogy utóbbi pár évben kicsit túl sokat túrázok Budapest vonzáskörzetében, így ez a környék rögtön sokkal újabb, megkapóbb volt.

2010.02.10.

fényképek  2010.02.07. Barlangtól barlangig teljesítménytúra

fényképek  2010.02.06. Hűvösvölgy-Budaörs túra

2010.02.03.

fényképek  2010.02.02. NIK reghét fesztivál - Viper Room

2010.02.01.

fényképek  2010.01.31. Ördöglyuk Kisnyuszi barlangtúra

Kicsit rövidre sikeredett, hisz még két órát sem voltunk a föld alatt, de legalább jó volt a társaság.

fényképek  2010.01.30. Téli Mátra M teljesítménytúra

Utóbbi időben a leghosszabb 25 km, amit gyalogoltam.

2010.01.27.

fényképek  2010.01.23. Vincézés-Pincézés 15 teljesítménytúra

fényképek  2010.01.16. Téli gyermekvasút 20 teljesítménytúra

fényképek  2010.01.09. Wass Albert emléktúra

fényképek  2010.01.02. BUÉK 20 teljesítménytúra

2010.01.01.

fényképek  2009.12.30. Lakásavató buli Smilleynál

Smilley tartott egy lakásavató bulit azoknak, akik segítettek a lakás felújításában.

fényképek  2009.12.29. Előszilveszteri buli Yekénél

Megünnepeltük, hogy mindjárt szilveszter, meg mellesleg három szülinapot is.