Újdonság
Kvíz
Pályázatok
Idézetek
1. 5. 10. 15. 20. 25. 30. 35.
Teaházak Attilla
Képek rólam Műveim a neten
Váli 8.b
Osztálytalálkozó Tanárnévsor Osztályképek Képek
Naptár

Hőtérkép

2012.12.22.

fényképek2012.12.21. ITSH évzáró buli

A céges karácsonyon megint volt kellemes vacsora, ingyen bor, és végre jó minőségű koncert is: Vad Fruttik :) Méltó befejezése az évnek :)

2012.12.15.

fényképek2012.12.09. Normafa - Budaörs Mikulás Kisnyuszi túra

Páran azért csak összegyűltünk eme fagyos napon is. Mindenkinek került Mikulássapka, így egész egységes kinézettel indultunk a napnak és túrának neki, amit a szembejövők sorra díjaztak is. Normafán forraltboroztunk egyet, de mivel a hideg mellett nagy szél volt, így majdnem kockára fagytunk és már fontolgatásra került, hogy a következő busszal akár le is mehetnénk. Szerencsére azért csak erőt vettünk magunkon és miután elköszöntünk Sanyiéktól neki is vágtunk az erdőnek. A fák közt már a szél békén hagyott minket, így olyan is volt a túrán, amikor csak kicsit fáztunk. Mindeközben a lelkes nyuszik bőszen töltögették a kvízt, és bár egyéni feladatnak lett szánva, de erőteljes csoportosulások és összedolgozások lettek belőle, aminek következtében volt feladat, amire valaki rávezette a többieket, de akadtak, ahol a jó válaszról sikerült egyeseket lebeszélni. Mikor találtunk a túra vége felé egy naposabb, szélcsendes fenyves melletti helyet, akkor jött a javítás. A 15 kérdésből (melyhez többet az időben a túrára regisztrált tagok küldtek) végül legtöbb helyes választ Bogyó szerezte, így a díja egy kirakós lett. Következő helyezést Éva érte el, így ő egy plüssnyuszit kapott. A következő négy helyezett Piró, KisBálint, Bálint és Zsolt lettek, így ők nagy mikuláscsokit kaptak, Ferkó és Zoli kis mikuláscsokiból kaptak még egyet. A lényegét szerintem elérte a kvíz, mert egy-két elvadult kérdés(em)től eltekintve azért voltak olyanok, amik új infókat tartalmaztak a többieknek, így pár érdekes kiegészítő információval gazdagabban indulhattak haza a túrán résztvevők. Azt hiszem sikerült kicsit ezzel a kvízzel színesíteni a túrázást, úgy ahogy korábban Sanyi és ZsebEszti már kétszer megtette nekünk, így érdemes szerintem ilyesmikben is aktívan gondolkodni. És speciel nekem nem a nyeremény az, ami ilyesmiben számít, hanem a másfajta elfoglaltsággal bővített túra és a társaság, amikor kiértékeljük és átbeszéljük melyik kérdésre miért is nem tudtuk a jó választ.

Táv: 10 km, szint: 200 m

2012.11.15.

fényképek2012.11.10. Piliscsév - Dobogókő Kisnyuszi túra

A túrán 13-an vettünk részt. Kezdésnek verőfényes napsütés volt, ami a végére sűrű ködbe ment át. Néztünk játszóteret, barlangokat, ködöt (a kilátásnál), sziklákat. forralt bort két helyen is. A hűvös a végére kicsit néhányakat elfárasztott, de összességében nem volt panasz a majdnem folyamatos emelkedőre senkitől sem.

Táv: 18,6 km, szint: 770 m

fényképek2012.10.27-11.04. Sopron

Lementünk egy héttel a hétvégi edzőtábor előtt. Nagyrészt csak pihentünk, de úgy éreztünk ránk fért már eléggé. Egyszer azért majd város határán kívülre is elnézünk majd. A szállást még egyszer köszi Panninak és Petinek!

fényképek2012.10.20. Nagymaros - Zebegény gesztenyeszedő Kisnyuszi túra

Majdnem félszázan gyűltünk össze. Mivel most ennyien voltunk, így valamivel ellensúlyozni kellett a természetnek, így első olyan alkalom volt, amikor maroknyi gesztenyét sikerült nekem szedni, és abból is háromra mondom azt, hogy kellemes sütni való méretű volt. A nagy létszám miatt nem túl gyorsan tudtunk haladni, illetve szép lassan kis csportokra bomlott a társaság, melyek nagyjából a tervezetthez közelítő útvonalakon kisebb-nagyobb időkülönbségekkel mentek egymás után. Az idő mindenesetre kedvezett nekünk, így kellemes volt minél többet a természetben tölteni, és természetesen a végén a cukrászdát idén sem lehetett kihagyni.

Táv: 10 km, szint: 560 m

2012.09.26.

fényképek2012.09.23. Zebegény - Nagymaros Kisnyuszi túra

Tizennyolcan gyűltünk össze vasárnapra kirándulni. Kellemes idő ígérkezett, és bár néha nem tudtuk eldönteni, hogy pulóverben, vagy nélküle kényelmesebb, de panaszunk nem lehetett. Indulás után nem sokkal meg is álltunk, hogy töltekezhessen a társaság különféle rétesekkel, de aztán haladtunk tovább. Betervezett kikericsmező és pár patakátkelés után megérkeztünk Törökmezőre, ahol volt sör, kaja, csocsó, tai chi, frizbimérkőzés. Kicsit tovább betámadtuk a játszóteret, bár oda a társaság egy része már nem tartott velünk, inkább mentek haza. Mi még Nagymaroson söröztünk és sülthekkeztünk egyet, illetve vettünk (és nem loptunk, mert rendesek vagyunk) két Edelweissos poharat 800 Forintért. Közben voltak sütik, csokik, beszélgetések, fotózgatások, ismerkedések, szép tájak, füvek, fák, bogarak, szóval minden, ami egy kellemes vasárnapi napot csak még jobbá tud tenni.

Táv: 12 km, szint: 400 m

fényképek2012.09.22. Tai Chi klubdélután

Szokásos főzéssel megspékelve most épp a Fung Loy Kok intézetről volt szó. Volt általános információ, szentélyek és templomnyitások élménybeszámoló, illetve tapasztalatok ki hogy is érezte, mi csapódott le benne erről az egész témáról testközeli megtapasztalás után. Egyelőre tőlem még kicsit messze van (földrajzilag biztosan), de jó volt némi plusz információt összeszedni. Az ételek közt most nem volt húsos, de azért finomra sikeredett a hagyományos gazpacho leves (zöldséges, rizsgombócos, csípős paradicsomleves) és utána a zöldséges tészta is, bármilyen névre is hallgatott (nem tudtam megjegyezni). Pakolás közben még beszélgettünk és páran még egy sorozatra is ott maradtunk, de kilenckor már hazafelé tartottunk.

2012.07.22.

fényképek2012.07.20-22. Györköny Funky fesztivál

Roli hazajött, így megismételtük a tavalyi látogatást Györkönybe, csak már kicsit többen. A tavalyi 6 főhöz képest idén 18-an gyűltünk össze. A társaság egy része tavalyhoz hasonlóan a Sarok pincében szállt meg, többen a Rohn pincénél, míg akadt, aki becsövelt Rolihoz :) Első este Sarok Robinál voltunk borkóstolón, ami megint nagyon jó volt, utána vacsoráztunk-boroztunk-pálinkáztunk. Én meglehetősen kimerült voltam, így hamar átmentem passzív részvevőbe. Szombaton lenéztünk a tóhoz egy még esti pálinka meghívásra, és ha már nem volt ott a tulaj, akkor kifogtunk neki egy pontyot. Utána nekiláttunk a pincepörköltnek, jött még egy borkóstoló. Mi délután egy pillanatra lehunytuk a szemünket, így átaludtuk az egész sorversenyt, medencézést, habot, és még a vacsorát is nagyjából, épp csak egy kis maradék jutott nekünk. Amikor elindult a diszkó (és az eső), akkor lenéztünk rá, kicsit áztunk, kicsit vártunk jó zenére, aztán éjfélkor inkább elmentünk aludni. Reggel előző naphoz hasonló bőséges reggeli várt ránk, utána még egy kis maradék is előző napi szülinapi buliból. Még egy kicsit tekéztünk, aztán valamivel dél után elindultunk haza. Jól telt ez a hétvége, jó volt a társaság, végre nagyjából ki tudta pihenni magam (mégha le is maradtam cserébe a hivatalos apropóról), szóval örülök, hogy megint ott lehettem. Jövőre ismétlünk :)

2012.06.18.

fényképek2012.06.17. Váci tanösvény séta Kisnyuszi túra

Összejöttünk a tavalyihoz hasonlóan egy kellemes sétára. Kicsit én hosszabb időt terveztem, de így is kellemes volt. Sétáltunk, fagyiztunk párszor, játszottunk kicsit, tanösvényeztünk vízben, jégkásáztunk és jól éreztünk magunkat a kellemes napsütésben.

2012.05.29.

fényképek2012.05.26. Taoista Tai Chi klubdélután

Sokan nem jöttünk össze, 14-en voltunk összesen és kilencen maradtunk a sorozatra. A kaja neve azt hiszem csok volt...

fényképek2012.05.19. Taoista Tai Chi tábor bejárás

Megnéztük hol is lesz majd a tábor, mivel hogy kell készülnünk. Utána volt egy kist fotózás is, de azok a képek az elnökségnél vannak.

2012.05.14.

fényképek2012.04.28-05.01. Kislőd - Sobri Jóska Kalandpark

Volt akciós kupon, kellemes kemping, napsütés, alkohol, kalandpálya, nagycsúszás, íj, légpuska, quad, vízbeszúszás, bográcsgulyás, szalonnasütés, paraszttarhonya, állatsimogató, gólyaláb, manuális komp, három kocsinyi jófej emberke, bátorság, móka, kacagás, pihenés. Kell még ilyen!

fényképek2012.03.11. Bia 25 teljesítménytúra

A "kötelező" túráim egyike. Még mindig szeretem.

fényképek2012.03.04. Áprily-völgy - Dunabogdány Kisnyuszi túra

Eddig számomra ismeretlen útvonal volt, mely gyerekbarát túraként lett meghirdetve. Végül is tényleg baráti volt annak a gyereknek, aki ölben jött, de azért a társaság többi része kellemesen kifáradt a nap végére, így jól jött egy kis sütizés Bogdányban.

fényképek2012.03.03. Normafa 10 teljesítménytúra

Csak gyorsan egy kis kört letudtunk.

fényképek2012.02.25. Zöld 20 teljesítménytúra

A korábbi teljesítéseimhez hasonlóan szép napsütés és a Solymár előtti giga-sár.

fényképek2012.02.19. OKT Becske - Cserhátsurány Kisnyuszi túra

Szanda-vár még teljes felhőben-ködben, de utána kitisztult, és egy olvadós későtéli túrát tudtunk le jó társaságban.

fényképek2012.02.18. Budai Trapp teljesítménytúra

Szép napsütéses időnk volt. Azt hittük, hogy az olvadó hó miatt sárban-vízben kell majd caplatnunk, de szerencsére annyira még megmaradt a hó, hogy kényelmesen tudjunk a napsütésben túrázni.

fényképek2012.02.04. Téli Tihany 20 teljesítménytúra

Hűvös, havas túra volt, de még mindig szép ez a környék.

2012.01.22.

fényképek2012.01.21. Vincézés-Pincézés 15 teljesítménytúra

Hármasban elmentünk erre a rövidke túrára. Reggel a kemény fagynak köszönhetően egy ponton meglátogattam harmadik kocsiként az árkot, de szerencsére a többiekkel ellentétben a mi kocsinknak semmi baja sem lett. Mivel egy autómentő már ott volt, így hamar kihúzott, de innen már lassabban menünk, így meglehetősen későn sikerült indulnunk. Az időjárásra nem lehetett panaszunk, végig napsütésben sétáltunk. A két pincénél a lányok borozgattak, én meg csak azután pótolhattam be az elmaradásomat, amikor hazavezettem :)

Táv: 14 km, szint: 380 m, idő: 4:54, sebesség: 2,86 km/h

fényképek2012.01.15. Dobogó-kő - Csobánka Kisnyuszi túra

Az ilyenkor szokásos túrára kerítettünk idén is sort. Az idő elég szép volt, sajnos viszont nem volt kemény fagy, így a Szurdokban nélkülöznünk kellett a patak jegén átkelést, viszont alig volt benne víz, így nem okozott semennyi problémát. Összesen harmincegy két- és négylábú kisnyuszi gyűlt össze a túrára, így nem unatkoztunk. Kellemes társaságban gyorsan elröppent az idő, és már ötre itthon is voltunk. Rövid túrácska volt távban és időben is, de egy kellemes emléket hagyott maga után.

Táv: 13 km, szint: 130 m

fényképek2012.01.14. Wass Albert emléktúra 28 km

Eddig még mindegyik alkalommal voltam eme túrán, így idén sem hagyhattam ki. Az idő nagyon szép volt, az út nagyon sáros :) Egy rövid szakaszon Döméékkel együtt mentem, de aztán egy kellemes beszélgetés után inkább robogtam tovább. A célban ötszörös teljesítőként egy külön füzetet kaptunk laponként képpel és sorral egy Wass Albert versből. Kellemes szervezés volt idén is, szerintem jövőre sem hagyom ki.

Táv: 28,32 km, szint: 850 m, idő: 5:46, sebesség: 4,91 km/h

2012.01.09.

fényképek2012.01.08. Budai hegység - 5 éves Klub fennállási Kisnyuszi túra

Meglehetősen szép mennyiségben összejöttünk. Öt évvel ezelőtt a Szilveszteri túrán lett megalapítva a Klub és még mindig jönnek új ötletek, új emberek. Most 33 kettő és négylábú túrázó gyűlt össze eme jeles napra. Mondjuk én majd négy hónappal a megalakulást követően csatlakoztam a csapathoz, de nagyjából 5-6 alapító tag volt most jelen. Eme kivételes alkalom kapcsán először ki kellett találnunk hol van egy palackban elrejtve (szétvagdosva) a támpont, ami alapján megtaláljuk egyáltalán a túravezetőket. Miután sikerült őket begyűjteni, egy bányában már két csapatra osztódva kerestünk csokieurókat. Következő feladat odébb három egymással összekötött lábú versenyzős versenyfutás volt, míg utolsóként vizes pohárral kellett terepen (sziklán fel-le) egy kört futni. A túra befejezéseként kaptunk kitűzöt, és pezsgőztünk, forraltboroztunk, zsírosdeszkáztunk (meg egész nap csokik, sütemények, folyékony télikabátok). A versenyek helyszínei közt meg olyan átkötésekkel, amerre nem nagyon szoktunk mászkálni, így még a Budai-hegységben is lehetett új helyet találni :)

Tervezett táv: 11 km, tervezett szint: 300 m

fényképek2012.01.07. Új nyuszis társasozás Zoliéknál

Az új jövevény nyuszi kapcsán meglátogattuk Zolit és Dorinát, így megnéztük milyen is az új lakásuk, illetve egy kis 18+ Activiti is előkerült.

2012.01.03.

fényképek2011.12.31. Szilveszteri buli Yekénél

Ismét Yekénél töltöttük ezt az estét, és megint nem bántuk meg :)